nu ska jag komma ikapp!

ja herregud, här ekar det tomt! jag hade verkligen en fullspäckad helg så det blev inte mycket tid över till varken serietittande eller bloggande. jag har sex avsnitt kvar från förra veckan och de ska jag ge mig på nu. så imorgon ska jag vara ikapp så att jag kan börja med den här veckans serier. måste verkligen få in en bättre rutin för det här, så att det inte hänger kvar en hög serier i början av varje vecka. veckans citat utgick förra veckan, och kommer göra så även denna, (eller, ja föregående. förvirrande! de för vecka 10 menar jag.) eftersom jag ligger efter och känner mig lite stressad. 
 
en sak som hände i helgen, som jag inte hunnit skriva om, är att the cw förnyade mer eller mindre alla sina serier. de serier jag följer som det gäller är alltså arrowthe flashthe vampire diariesthe originalsizombielegends of tomorrow, supernatural och the 100. även jane the virginreign och crazy ex-girlfriend förnyades, men de serierna ser jag inte på. men hurra för att hela ÅTTA serier som jag ser på förnyades i ett svep! (även om jag är himla långt efter med både the originals och the vampire diaries.) jag är framför allt glad för izombie, då det kändes som att den hängde mest löst. 
 
 
nyheter, tv, övrigt | |
upp