serietips från svtplay

när jag först läste om bornebusch i tevefabriken så tänkte jag faktiskt inte se det. jag tänkte att det mer skulle handla om josephine än om tv-branschen i sig och därför inte riktigt vara min grej. men jag gav det en chans, och så fel jag hade! det är ett himla mysigt program där innehållet är på lagom nivå. det är ingen superingående dokumentärserie och man får höra en del grejer man kanske redan visste, men också lära sig något nytt och givetvis få en del nostalgikickar från klipp från serier och intervjuer med skådisar som var med i dessa. (i detta avsnittet med den fantastiska frances conroy från six feet under)
 
om ni är intresserade av tv-serier och att se lite behind the scenes så tycker jag att ni ska ge det en chans. det första avsnittet hittar ni HÄR. (jag lyckas inte embedda videon!) serien är i sex delar och sänds på onsdagar 21:00 i svt 1.
 
 
serietips, tv | |
#1 - - FrökenTV, bloggen om tv och film:

kul ide på tv-program. När jag läste vilka serier som hon skulle fördjupa sig i blev jag lite mer opepp däremot men ;)

#2 - - FrökenTV, bloggen om tv och film:

kul ide på tv-program. När jag läste vilka serier som hon skulle fördjupa sig i blev jag lite mer opepp däremot men ;)

upp